Oktober 2000

Jeg har blitt en fattig studentjævel. Olsen og broærn dekorerte saaben med Petzl-klistremerker, og så kjørte jeg nordover til Trondheim. På Dombås holdt jeg på å svinge av mot Åndalsnes av gammel vane. Ble en ekstra runde i rundkjøringen før Dovre. Sliter sammen med skolelysa på NTNU. Jeg har kyssesyken og klarer verken jobbe eller klatre. Studielånet er slutt og jeg strever med å overleve i kvikkleirens rike. Olsen reddet meg for en stund. Han sendte opp en stor pappeske full av mat fra Chamonix. Kilovis med oster, vin, franske pølser og gåselever. Må ha kostet en liten formue. Så her sitter jeg totalt blakk men spiser gåselever til lunsj og middag. Takk Ols.
















Ols og broærn har kommet veldig inn i Oslomiljøet. De har blitt kompiser med SteepStone gründerne HJ og sportnerden Techno. Broærn påstår at i Oslo synes alle grad 8 er lett. Jeg skjønner ingen ting. Hva er en åtter egentlig? De kaller det dessuten noe annet: 7b+. Og det er visst tøft å snakke om kule flytt. Vi bruker alle mye tid på steepstone. Jeg har måttet ta en pause fra nettstedet, da det tar tid fra skoleprosjektene. Men vanskelig å ikke slenge drit tilbake når Oslojævlene slenger med leppa. Særlig han Jocken er en slagkraftig jævel.

Ols har blitt innvolvert i Norsk Klatring. Han har bedt meg lage en tegneserie. Fett! Lagde en jeg ble veldig fornøyd med. Mailet den stolt til Olsen. Men han likte ikke stripa i det hele tatt. Han mente var full av dritt og upassende. Så nå må jeg tilbake til tegnebrettet. Når jeg tenker meg om så har Olsen kanskje rett, den var ikke så bra egentlig.

Her er stripa Olsen vraket:

No comments:

Post a Comment