CR Font V2

Nok en CR fra broærns iphone. Utrulig hvor langt denna teknologien har kommet altså. Helt utrulig spør du meg atte vårs her hjemme kan følge hvert fløtt som broærn drar neri Froskespiserland. Ser ut som han lever livet i Font to the max med bulder, unger og god mat. Rock on brother! Rock on!

Tåknokene har fremdeles værkende sår. Mulig dette er straffen etter mine to easy ticks, 7Aer på Apremont, Egoiste og Clin d'æil? Typisk å bli kjepphøy i starten. Minner meg om den gang jeg klatret is og gikk en 6er første tur på senhøsten, som endte med å bli sesongens eneste eller persing på første turen på kilecragget etter en lang vinter inne. Man er kanskje ekstra gira sånn i starten? Nu vel;
Hviledag på meg mens de andre nøttet rundt på Rocher Guichot i går. Fikk rollen som barnehageonkel. Mye folk, pader, leker og unger. Skikkelig mølje, idyll..trolig, kaos..ja, LVNGTHDRM..ja! De andre gikk diverse til og med 6B, tror jeg. Spesielt 1, 2, 6 og 11 på rød så fine ut.
Desperat i går kveld mtp tærne. Kom på at ungenes bleiekjøttsår i stumpen gang på gang har blitt kurert på no time av salven Inotynol (kjempetips!). Mulig det funker på tærne?, tenkte jeg og smørte på.
Våknet med enorme forhåpninger, men sårene var der fremdeles. Salvet, plastret og tapet igjen og tok en trall for å unngå realitetene. Trallallallala! Kjørte fra giten i Larchant til Buthiers.

Suz på rød, nr 6, Rocher Guichot. Buthiers, Surplomb de marbre, 6A lizm. Git-frokost


På Buthiers; megselv

Andre; famen og Moniczs etterhvert

S&D; 4% svart sirkel

Slapp av famen hos Moniczs og gikk alene inn i skauen. Dro på skoene og trallet bort tåsmertene mens jeg gikk første og andre svarte bulder, 6A og 5C, begge i første. Føltes bra! Nr 3, Superplomb de marbre, spytta meg av momentant. Pause, skobytte. Vrikket meg opp mens jeg krimpa på marmorføkk. Kom til det jeg trodde var nøkkeltaket, pumpa ut og var glad jeg traff paden. 6A lizm? Fintunet og prøvde utallige ganger til uten å lykkes. Gikk nr 4, 6B og 5, en 5C. Sistnevnte gikk jeg i andre, men da hadde jeg hengt og kalka og ristet halvveis i sikkert 10 minutter. Økta føltes plutselig som en pumpøkt i tillegg til nederlag...

Damene kom og kona spotta meg en siste gang på 3ern. Sjanseløs. Ble min føkkings personlige Moby Dick den 6Aen. Langt under min verdighet, som Jocken ville ha sagt det fåsds.
Gikk til sirkelens ende og prøvde en 5C og 6A. Nr 21 og 22. Sjanseløs, sadopumpa og tåsmerte på begge. Ja det var den dagen. Hjem til giten, en øl, lek, middag, ungebæding osv.
Når jeg tenker etter så er vel dette første gangen på tre år jeg føler meg en smule gira! Bare synd det er så varmt også tærne da.. Skakke mase mer om sistnevnte. Hadde føltes godt å ta på lue og dunis sånn for ordens skyld..men like greit med litt varme når jeg tenker meg om.

Sendt fra min iPhone 4 Robbie Williams Edition

No comments:

Post a Comment