Kaldfonna Bail V1 - februar 2011 - CR fra vintern som var

Etter forrige ukes forsøk på Kaldfonnas Nordvegg med skred, dårlige standplasser og skrekk, så passer det med en oppsummering av tidligere forsøk på veggen. Dagens CR frem fra arkivet er i tegneserieform, sånn som jeg husker mitt første forsøk på Kaldfonna sammen med VPG Rune og T-Man. Dette er ikke lenge siden, forsøket var altså i februar i år.




Das Spindrift.
Start på 3.tl og fortsatt optimist.
Bailing Brothers funking the bailefunk.
Der Nordwand venstre del med islinjene.


6 comments:

  1. Anonymous9:12:00 AM

    Hihihi. Den ene har aggresivt uflak som Donald. Den andre er sulten på samme morsomme måten som Avarel Dalton. Den tredje har ikke trent nok biceps. Klassisk tegneseriekunst. Skulle nesten tro det hadde skjedd på ånkli.

    ReplyDelete
  2. Var det virkelig slik det var? Jeg må skjerpe meg!

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:01:00 PM

    Hohoho! Fantastisk analdokte! Jeg har hørt at han T slapp tauet under sikring for å kunne drikke te.

    ReplyDelete
  4. Må også skjerpe meg..
    Slapp ikke tauet for å drikke te, men for å trene biceps.

    ReplyDelete
  5. T@t-town6:02:00 AM

    Ah. Elsker bailehistorier. Bailing er det nye epic. Ryktene skal faktisk ha det til at Climbing magazine dropper epic-issue i år, til fordel for bail-out-issue....

    ReplyDelete