5 på craget: Kloakkveggen - Korsvika

Olsendrivern tar pulsen på sommercragene. Først ute er Korsvikas hot spot Kloakkveggen der vi intervjuet fem tilfeldige cragere i sommersol.


Eskil
Bosted: Byneset
År klatret: 5
Hardeste grad: Svolværsgeita
Kort om sommerplanene dine: Æ håpe å få gått Snøhettatraversen sammens med en kompis æ møtt på Bregruppa sin datingside. Og kanskje blir det en tur til Agdenes, som jeg forresten har utsikt til fra badestampen min hehe. Om jeg får med meg noen tar jeg en oval weekend i Storsjøbadet i starten av september.


Jørgen
Bosted: O-kjøkken på Moholt
År klatret: Jeg begynte i mars i år faktisk!
Hardeste grad: Syv minus eller 6b+ som det åsså heter. Redpoint.
Kort om sommerplanene dine: Jeg har akkurat lagt opp en vellykket karriere som o-løper. Fantes lissom ikke flere grenser å pushe for meg i den sporten. Nå er det klatring som gjelder og jeg viser rask progresjon. Jeg er en rebell. Derfor passer klatringens alternative livstil og subkultur meg perfekt. Gikk faktisk en syv minus på Hell forrige uke. Hell Aldersheim heter den, ja du har helt sikkert hørt om den. Jeg trener nå for å peake formen til Tindegruppesamlingen i høst. Ligge unna kunstige stimuli hehe, og få kicket via muvsa yeah! Damer og muvs that's my drug mæææn!


Kjell
Bosted: Ranheim
År klatret: 3, hvorav mest i Utehallen.
Hardeste grad: En skikkelig hard nøtt på Tikneppen.
Kort om sommerplanene dine: Æ ska te Store Skagastølstind med en kompis neste helg. Derfor træne æ på plassering av et passivt sikringsmiddel som heter før hexentrics. Så ska æ besøke bestemor i Levanger.


Tore
Bosted: Øh?
År klatret: Ka faen?
Hardeste grad: La mæ være i fred!
Kort om sommerplanene dine: Ja vel…Æ ska sol mæ naken her i Korsvika hver dag det e sol. Og ja æ like at folk ser mæ uten klea. Nok om det. Ha dæ vækk mann!


Turid
Bosted: Nesøya/Solsiden
År klatret: Jeg klatrer ikke, men ønsker å lære meg det. Håper klatringen kan gi meg sånne sexy muskelarmer litt ala Madonna 2007 om du skjønner hva jeg mener. 
Hardeste grad: Jeg har studiekompetanse. Nå går jeg på forkurs for å terpe realfagene. Var det det du mente?
Kort om sommerplanene dine: Som sagt tar jeg forkurs på NTNU i sommer. Jeg begynner på studieretningen industriell økonomi til høsten. Pappa kjøpte meg en kjempesøt studio apartment på Solsiden. Har fått masse venner på forkurset. Vi har allerede blitt en kul gjeng som har fast plass i sofaen på Bare Blåbær. Hørte at det er masse kjekke gutter som er fjellklatrere. Så jeg dro hit for å flørte finne en sommerflirt som kan lære meg fjellklatring. Men fjellklatrerne var ikke så kjekke som jeg hadde sett for meg… Kanskje kommer det flere freshe hunks når det er studiestart i august...tror du det?
Vil du at Olsendriverns Sommerpatrule skal besøke akkurat ditt crag? Send inn ønske, så sees vi kanskje på cruxet hoho.

2 comments:

  1. Haha! Samme utvalg som alltid i Korsvika.

    Jeg vil at Olsendrivers Sommerpatrulje skal besøke Migaren.
    Kanskje dere kan få med dere Eskil, Jørgen og Turid?

    ReplyDelete