CR Husvik, oppstartsmøte prosjekt #1

Venstre fot på flak, høyre hånd på krimp, venstre på sidetak, dra til, slenge høyre fot opp på en liten bolle, dra til, opp på stein med venstre hånd, opp med høyre fot, dra igjennom med høyre hånd opp via lite tak til godtak, venstre fot på smør, venstre hånd på sidetak....men hva så???

Endelig, for første gang på flere år har jeg funnet meg et prosjekt. Prosjektet ligger rett nedi gata, rettere sagt i en distanse på 350 meter...unna bleier og hverdagslige gjøremål, det er vel det man kaller en dørstokkmil? 

Prosjektet mangler dog bolter og anker, men jeg har både bolter og Olsens drill, så her skal det bli en rute!

CR Husvik i går:

På: ego o JP med hunden T

Andre: noen kids/teens eller var de studenter?, naboen til en kollega med unge o kompis

Forhold: ok friksjon, mygg o sneglefritt dog litt motstand som følge av feil buksevalg*


S&D: ego os Herre Gud 7/6 nat

Spontantur ned på Husvik-cragget etter legging av minstemann. Kona fikk ta hånd om dagens matrestesanering etter middagsdetonasjonen. Har sett ut tre bulder og to ruter som jeg vil etablere i nabolaget og tenkte å clogge litt på ene linja. 

Sendte en sms til JP, som jeg kun har kjent i tre måneder, men som viser seg å være firmenningen min...ja verden er liten utenfor Oslobøgda.

JP hang seg på dirrern. Helt crazy spontanitet for to småbarnsfedre må jeg si.

Nuvel; etter oppvarming ville jeg prøve en nat-linje. Kult å rasle litt med nøttane, så gikk for en 7er opp et overheng. Overhenget ble strengt tatt droppet når jeg steppet ut fra ene veggen til den andre. ...dere som selv er fjellklatrære forstår hva jeg snakker om. Helt klart overgradert, selv med *for trange jeans.

Resten av kvelden ble brukt på nye linja på topptau, prosjektet. Krysset av bolteplasseringer og filte på movsa. Kul liten konveks rute, som gav motstand på tre flytt. Håper de tre flyttene løser seg med mere fleksible bukser. Grad? Aner ikke, men håper å få bolta den opp snart.

2 comments:

  1. Hej! Skön blogg! Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med er båda (bröderna Grimsaeth alltså) om en grej! Jag nås på john@liungman.com! Hör av er!
    John

    ReplyDelete
  2. Kool dude :) Send en sms til Solstad når du trenger en å sikre hvis JP er på oppdrag!

    ReplyDelete