5 på craget: Klatrebunkern

Long time no see. Noen husker kanskje vår spalte 5 På Craget. Nå er vintern her og vi har tatt turen til plastcraget i Drontheim.


 
 
Jørgen og dama
Bosted: Moholt/Solsiden
År klatret: Det har vi jo svart på før.
Hardeste grad: En blå som nesten er rød! Det blir vel lilla det hahahah. Dama klarer en kroppsheng!
Kort om vinterplanene deres: Masse fest, trening og ja du vet hehe. Pøser på med proteinshakes og kreatin. Fikk meg åsså en tattovering i Åndalsnes under Tindegruppesamlinga i høst. Jeg vant den festen for å si det sånn. Det var da jeg og Turid hooka opp hehe. Om du skjønner hahaha.

 
Masse kids
Bosted: Trondhjæm
År klatret: Å vi har klatra lææng nå. I to år faktisk.
Hardeste grad: 8A+ ute på stejn. Her inn har vi gått alle dem sortan og hvitan. Ja uten fota selvfølgelig.
Kort om vinterplanene deres: Læksa, træn pump på campuslistan og ta mopedlappen.

 

Lasse
Bosted: Sokkel på Grilstad
År klatret: Ble så motiverat til at pröva denna frätiga träningsformen efter programmet om Magnus Midtbö. Jag är alltid på utkik äfter nya fysiska utmaningar
Hardeste grad: Blått bälte i jiu jitsu.
Kort om vinterplanene dine: Lägge på mig fem kilo fratig muskelmass, inte spela så mycket Angry Birds och få arbete i Nordsjön.
 
Conny
Bosted: Trolla
År klatret: Ka?
Hardeste grad: Hm det e itt lov å avslør graden sin i losjen... I barteklubben har æ høyeste grad, det kan æ avsløre.
Kort om vinterplanene dine: Ka faen e det her før bowlingbane egentlig? 






Frode
Bosted: Sverresborg
År klatret: Siden 1989. Akkurat funnet tilbake til sporten etter femten år med bedriftsorientering, Birkenkjør og barnepass.
Hardeste grad: Vårskriket på Selnes, Sydpillaren på Mongjejura og den grønne på brattveggen. Ikke dårlig det!
Kort om vinterplanene dine: Tre unger i tenårene, kone med reumatisme og jobben som prosjektleder på Sintef tar meste av tiden min. Men jeg har planlagt en fast aften i uka som jeg kan trene her. Den timen ligger inne i outlooken min! Også blir det vel et par ad hoc turer til Trolla og Støren når isen fryser.



2 comments:

  1. Anonymous4:05:00 AM

    Så det er ikke bare meg som føler meg litt truet av kidsa?

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:25:00 AM

    Hihiiiii!

    ReplyDelete