DJ Torcelz XXX avslørt som joikahater - Alpine Tune #7



Olsendriver har fått inn en anonym bekymringsmelding fra en leser om at vår inhouse DJ Torcelz XXX har en mørk fortid som joikahater. Vi har blitt kjent med at DJ Torcelz XXX spilte inn og utga hatpønklåten Joikajævel, under bandnavnet Bad Landings. Låten er gammel og nesten glemt, men likevel såpass drøy at drivern må vurdere vårt forhold til Torcelz. Skal vi fortsette å legge ut låter av en fyr som sprer Joikahat og splid i klatremiljøet?

Joikajævel from Olsendriver on Vimeo.
 
Men vi tenker på saken kan dere høre låten og bedømme selv. OD tar selvfølgelig sterk avstand fra innholdet. Olsendriver har per dags dato ikke klart å få tak i DJ Torcelz XXX for hans versjon av historien.

JOIKAJÆVEL
Av: DJ Torcelz XXX
                            
Karabiner i kalkpåsan
sokker i skoa
Du er en joikajævel
vi vikke vite noe a
Dunisen din lukter
faen meg som bål
Seks min på boilter
er sesongens mål

Joikajævel!

Hei du din fittejoika
Er du med i DNT?
Du klatrer så forjævlig dårlig
Jeg må faen meg le
Jeg går og henter Techno
åsså banker vi deg opp
Din jævla kukmongo joikajævel
Nå er det satan meg stopp!

Joikajævel!

4 comments:

  1. Anonymous5:05:00 AM

    For en kjip tulling han Torcelzduzten er. Støt han ut i det ytterste mørke! JOIKA PRIDE!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:44:00 AM

    Æ må berre si at dette var dritfett!!!! Kan ikke dokker spæll på gjenåpninga av UFFA?

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:09:00 AM

    Utrolig bra låt!!!!

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:18:00 AM

    Detta var godmusikk

    ReplyDelete