CR Off The Wall

Crag: Drontheim
På: Meg selv og resten av hverdan lzm
S&D: Geitfjellet med hodelykt, isøks heng, litteranne jern og diverse frittyrsteking

Av mangel på tur følger en patetisk hverdags CR. Das Bunker er nere som fuglen Fønix og skal oppstå større, bedre, sterkere over nyttår. Det gleder vi oss til. Savner å drikke kaffe på plastcraget. Dunjakken og hodelykten er flittig brukt om dan. Men det er ikke fordi jeg er på tur. Neida dem brukes når jeg frittyrsteker ute på verandan. Dro på impuls til white trash mall på Lade her omleden. Kjøpte en flotters frittös som står og puttrær på verandan. Dæven døtte så godt. Vet du hva? Alt kan fritteres! Nei jeg satser på full frittering frem til Trondheim Klatresenter åpner. Så får det bli som det blir.


Sorry for off topic, men det var alt jeg har å by på. Takk for oppmerksomheten.




1 comment:

  1. Anonymous3:23:00 AM

    LVNGTHDRM! På tur i hverdagen!

    ReplyDelete