Julegave: PÅ TUR MED OLSEN - en blogg fra fortiden som pdf magasin

Det er en stund til Jul, men vi gir gaven nå! Om dere vil ha den da. Vi gir dere muligheten til å motta årets særeste gave for spesielt interesserte. Fortidsdelen av Olsendriver som pdf magasin. Last ned, print ut, fyr opp peisen, ta en Dahls eller varm sjokolade og kos deg med 100% joika alpinismus litteratur. We've got that christmasy feeling again raj raj parmapapapam.

Hilsen Broærn & Broærn

The ultimate manual for joika alpinismus.
PÅ TUR MED OLSEN - EN BLOGG FRA FORTIDEN
Olsendriver startet som en blogg fra fortiden der vi skrev om turene våre med olsen fra 1995 og frem til sommeren 2011 da vi tok igjen nåtiden, om du skjønner. Denne delen av Olsendriver kan du nå laste ned i et samledokument. Tanken var å samle materialet i et kompakt og enkelt format egnet for print.

Tittel: PÅ TUR MED OLSEN - en blogg fra fortiden
Beskrivelse: Den Ultimate Manual For Joika Alpinismus
Innhold: Turer med The Ols fra 1995 til 2011
Pris: Gratis!
Format: A4 pdf for print
Antall sider: 158
Dokumentstørrelse: 166 MB
Oppløsning: 300 dpi for print i høy oppløsning
Print setting: Dobbeltsidig blir finest
Varighet: Dokumentet vil ligge ute frem til Julaften 2012
Advarsel: Sært innhold for spesielt interesserte.


Link til nedlasting: PÅ TUR MED OLSEN - en blogg fra fortiden

Kommentar: Vi vet det kanskje er litt stort med 166MB fil som man skal printe. Men vi tar drivern såpass seriøst at vi ønsker bilder i høy oppløsning når folk printer ut arbeidet vårt.

DEN ULTIMATE MANUAL FOR JOIKA ALPINISMUS
Som leser av "PÅ TUR MED OLSEN - en blogg fra fortiden" vil du få eksklusiv tilgang til Olsens unike patenterte life coach filosofi. Bokas innhold vil lære deg å:
  • Bli verdens beste isklatrer uten å klare en pullup
  • Førstebestige verdens lengste isrute etter lunsj (og rekke jobben dagen etter)
  • Rule Patagonia selv om du ikke klarer løpe fem kilometer
  • Tjene millioner uten artium
  • Kjøre Oslo-Chamonix tur-retur på tom konto, mens du spiser gåselever og bor som en greve
  • Få tilbud om egen såpeserie i Italiens fjernsyn
  • Leve drømmen (også kjent som lvngthdrm)
  • Baile med stil (også kjent som bailefunk)
  • Førstebestige de feteste linjene som ingen andre tør prøve på
  • Bruke WWOD (What Would Olsen Do?) teknikker i pressende situasjoner
  • Innse at Nissedal er verdens beste klatredestinasjon
  • Bygge den ultimate klatrefysikk på Hægefjell som vil få deg opp de hardeste islinjene i Gudvangen, Kjerag og Patagonia
  • Bli alpha male i klatremiljøet selv om du er 1.60 høy og er pen som en dame
  • Gjøre suksess i næringslivet basert på Kai Grieg-metoden
  • Snu bail til suksess i fjellet og livet generelt

Eksempel på layout. Side 88 og 89 fra Olsendriver - en blogg fra fortiden






 
100% FORNØYDE LESERE - 100% GARANTERTE RESULTATER
Samtlige lesere har gitt boken 100 av 100 mulige poeng. Absolutt alle rapporterer om umiddelbare forbedringer i klatreprestasjoner, arbeidslivet og det sosiale liv. Her er et tilfeldig utvalg av tilbakemeldinger.

"I dag brant jeg vitnemålet fra NHH, i morgen sier jeg opp jobben og kjører til Nissedal!" - Key Account Manager, Stavanger

"Jeg driter i brattkortet for Trollveggen er åpen for alle!" - Student 19, Bergen

"Kunne ønske eg hadde dei vakre auga til Olsen..." - Anonym Tilkomsttekniker, Isfjorden

"I juzt not get it. Why iz zat potato sack zo good?"  - Anonym på Petzl teamet, Chamonix

"Jeg hater Olsens suksess, men når jeg møter han klarer jeg ikka annet enn å smile." - Anonym konkurrent i sportsbransjen

"Før støta jeg på Tikneppen og ingen damer ville ha meg. Nå får jeg masse fine damer og støter i Sunndalen." - Anonym Sykepleierstudent

"Etter å ha lest boka ("PÅ TUR MED OLSEN - en blogg fra fortiden") dro jeg rett på Tindegruppefest og fikk meg tre damer på en gang!" - Anonym student, Trondheim

"Tvillingenes bok gir unik innsikt i deres mentors mytiske vesen. Man kan nesten si at Olsen er en moderne superhelt." - Tindegruppas Bokanmelder

"Etter å ha Olsens psykologiske feel good teknikker er jeg nå mer komfortabel i Gudvangen enn jeg før var på Svingfossen." - Anonym Joika 37 år, Rjukan

"Fifty shades kommer milevis etter den her ("PÅ TUR MED OLSEN - en blogg fra fortiden") for å si det sånn hi hi!" - Betty Blue

"Jeg elsker The Ols selv om han klatrer med sokker i skoa." - DJ Torcelz XXX



8 comments:

  1. Anonymous2:28:00 AM

    Så jävla bra!

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:33:00 PM

    Stili,
    Har lasta den ned, pakka den inn og lagt den under juletreet til meg selv

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:06:00 AM

    Er det noen som har en fargeprinter i A3-format som jeg kan få låne?
    Hilsen tindeansvarlig i NTNUI Tindegruppa

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:04:00 AM

    print dobbeltsidig A4 da vel?

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:13:00 AM

    Hvorfor ikke dobbeltsidig A3?
    -Tindeansvarlig

    ReplyDelete
  6. hver side er a4.
    tindeansvarlig tenker kanskje printe sånn brosjyrefunksjon eller hva det heter...

    Olsendriver

    ReplyDelete
  7. Anonymous2:16:00 AM

    Den nye bibelen? Blir julegave til klatremakker!

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:58:00 AM

    Kanskje Tindeansvarlig har sjukt lange armer, høy apefaktor, og liker å printe alt i dobbel størrelse. Det kommer også godt med den dagen man blir langsynt. Sjølsagt.

    ReplyDelete