CR Husvikbuldern

Julestri, familieliv og intern sykdomsstafett er muligens forklaringen på null innlegg fra Olsendriver avd. Tbg siden oktober i fjor. Sykdomsstafettpinnen befinner seg nå hos kona. Benyttet muilgheten til en slags mann-i-krise-tur i nabolaget da minsteman skulle sove på lørdag, og kan endelig avlaste broærn, som trossalt holder liv i olsendriver, med et beskjedent bidrag fra Gullkysten.


På: meg selv
Forhold: crizzpt
S&D: Husvikbuldern/Evil Twin og div. nøtter

Hjemme var hagen glassert av is, men nede på cragget var det utrolig nok tørt. Så og si alle rutene var klatrbare. Men hvor er tønsbergsklatrerne? De er vel på salgsshopping på Farmandstredet eller topptauer i Vearhallen, hva vet jeg? Gikk opp til sydpynten, øverst i Husvikåsen og etablerte paden under Husvikbuldern. Vindstille, lett tilslørt sol og fuglekvitring gav en følese av vår. Legger ved en liten videosnutt av Tønsbergs fineste buldreproblem:


video

Ellers ble jeg sjokkert over at noen har fjernet børsten som jeg hang under prosjektet til meg og firmenningen min på Grusveggen. Enten er det noen som er dumme nok til å tro at de kan stjele prosjektet eller så er det de lokale ikke har kjennskap til klatringens uskrevne regler. Uansett så jeg har en hovedmisstenkt, som vil bli konfrontert ved neste møte...






2 comments:

  1. Anonymous12:59:00 AM

    Å fjerne børste fra lukket prosjekt er værre enn å bolte Hettpiggen fåsds. Den som gjorde det burde heller ha fjernet rappellfestet i Grusveggen som er to meter over bakken...

    Broærn

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:44:00 AM

    Tips: Bailekalkisen på http://sikringklar.blogspot.no/2013/01/bailekalkulatoren-ver-10.html

    ReplyDelete