CR Slottsfjellet



På: eg o Vegard 
S&D: fire bulder 5-6C

Når man først har forplantet seg og tur-radiusen reduseres naturlig så har jeg funnet ut at det eneste som nytter er å finne himmelen der man er. 
Gikk over Slottsfjellet på vei fra jobben og syns d fortjente et nærmere besøk.

Vegard var sliten etter en dag med masering, men ombestemte seg da jeg var midt i ungelegging og jammen så ble det en spontanare inn til fjellet midt i byen.

Nedturen var at vi fant kalk mange steder. Trodde vi skulle bygge landet, men vært folk der nylig. Dog ikke pussa, så trolig ikke mye brukt. Oppturen var at buldringen var mye bedre enn forventa. Ellers mye litt for høyt for pad og litt for lavt for tau, som sikkert hadde vært pepra med ruter om vi var i England.
Gikk tre karakterbyggende high balls. Siste brukte vi mye tid på helt til Mari fra jobben kikka innom på vei hjem fra inneklatring(!?) i skumringen. Østrogenet fikk frem alphamalsa og vi satte begge buldern.

Må tilbake for å gå de andre linjene samt pusse og gnukke litt mer.

2 comments:

  1. Anonymous12:09:00 AM

    Kult. Hjelper alltid med chick power.

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:09:00 AM

    Hei,

    fant bloggen din tilfeldig etter et googlesøk på "buldring husvik"...

    Beklager å ha skuffet deg, men det var nok jeg og min kumpan fra Tyskland som har lagt igjen litt kalk på slottsfjell.

    Kult at det er andre aktive her i området! Jeg drar mest sannsynlig til Husvik på dagen i morgen og lukter litt på bulderne dere har pussa fram der.

    Mvh

    Espen fra Hvasser (sykkel-bekjent av Christian).

    ReplyDelete