Snikreklame

Er det lov med snikreklame på en blogg? Sånn som Hilti-reklamen litt lenger ned på siden her?? Må man skatte av det? Får jeg økokrim på nakken nå? Så nettopp at Trine Grung var i trøbbel for noe bloggreier og en del motebloggere har nok visstnok fått skattesaker mot seg fordi de har reklamert for klær de får gratis. Har ikke fått Hiltidrill gratis,men om mine medbloggere har fått det vet jeg ikke,håper ikke de har fått det fordi jeg er usikker på dette: Om man hadde fått det og skriver Hilti, Hilti, Hilti her..må man da føre Hiltidrillens verdi inn i selvangivelsen? Tror det. Hvis de har fått Hiltidrill gratis, blir jeg da medskyldig fordi jeg kan låne drillen av de gratis og fordi jeg har skrevet Hilti Hilti Hilti? Men så skal jo ikke selvangivelsen leveres ennå, så da er det kanskje greit. Jeg jobber på Trondheim Klatresenter. Og fordi bloggen har sitt hovedkvarter i Trondheim, og mange lesere bor her i bartebyen (bartebyen er et litt oppbrukt uttrykk, liksom ikke morsomt lenger det ordet der, hørt det tusen ganger lissom, men det er en annen sak),og fordi jeg får lov å blogge her så bruker jeg muligheten til å reklamere for jobben min: Vi har de siste dagene hatt æren av å ha Adam Pustelnik på besøk. Chief route setter i World Cupen og en veldig trivelig kar som med hjelp av Andreas Klarstrøm har skrudd masse nye kvalitetsbuldre i høyt tempo på senteret. Ta turen, ta en kaffe og en kaffeprat med oss i resepsjonen om Hilti og skatteproblematikk og test de nye fete bulderne! Velkommen! Her går Adam Action Directe: http://vimeo.com/35681515
Lagt inn av Erik Hattestad.

4 comments:

  1. Anonymous12:37:00 AM

    Drontheim Klatresenter er bedre enn Hell og Korsvika til sammen. Men litt skuffa over at dere skrudde ned sorte prosjektet mitt.

    Anonym

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:49:00 PM

    Takk for det. Sorry at vi skrudde den ned,som plaster på såret har senteret en Hiltidrill du kan låne..Erik

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:51:00 AM

    Puddingen er hardere enn ukas igjen, Erik. Skjerpings.

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:25:00 AM

    Ja. Erik

    ReplyDelete