SR Den nye golfsporten på Hornet

På: Meg selv, min randorigg og min iphone lady gaga edition
S&D: Rando på Hornet i Oppdal, ned pyramidebakken og bekkedalen.
Forhold: Like hardt opp som forventet opp. Og finere enn forventet neri bekkedalen med litteranne styresnø (tror jeg det heter).

Jajaja husker dere da alle gamle folk spilte golf? Så kom totusentallet og alle gamlisene skulle gå langrenn. Den hypen står fortsatt på. Men så ble plutselig rando det som vårs gamliser liker. Hvorfor ble det slik? Jeg tror gamlissportene må oppfylle følgende kriterier: A. Utstyret skal koste flesk. B. Utstyret skal ikke være alt for tungt. Ja du skjønner hva jeg mener. Så er det bare å ta på seg stæsjet og så er man der lissom. YOLO, booting, #denfølelsen, 5:2, kvakk kvakk, oink oink det er fint å værra til fjells.

Snøhettamassivet i det fjerne.

Varden.

Tools of the trade. Ble det rett utstyr eller?

#denkulestebuffen

Jeg liker skavler. Dem er vakre og skumle.

Med årene blir det lettere pudder til pungen, for den henger stadig lavere.
Neri gryta fant jeg litt mer snø å svinge på.
 
Seru sporet?
CR slutt. Takk for oppmerksomheten.


No comments:

Post a Comment