Kjærlighet, hoste og røyk kan ikke skjules. - ( Fransk ordtak ) Men svaret på quizen kan skjules..inntil DU gjetter riktig. Velkommen til en ny runde av Quizen. Vi spinner lykkehjulet. Det vi rett og slett spør om i dag er......Hvilken bulder er dette? Gjetter du riktig vinner du et Selvaag hus verdt 4.000.000 kr pluss tomt. I tillegg kommer hvitevarer fra Boch. Sengetøy fra Jysk. Møbler fra Ekornes for en verdi av 50.000 kr.Og ikke nok med det..Star Tour ønsker deg og familien velkommen til et to ukers opphold på Sensatori Palacio de Isora som er ett av Tenerifes mest eksklusive hotell med gourmetrestauranter, oppvarmede bassenger, spa og et bredt aktivitetstilbud. Og vi gir oss ikke der. Du får et års gratis bruk av personlig coach og et års fri veiledning i hverdagen hos Geelmuyden & Kiese. 2 års abonnement på Aktuell Rapport skal du få og.Lykke til.

Hilsen Erik

8 comments:

  1. Anonymous11:14:00 PM

    bonsai/big youth/strong youth, taket med siggen i er bare på bonsai eller?

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:04:00 AM

    Med disse *ekstremt* generøse premiene ønsker jeg nesten at jeg var buldrenerd.

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:09:00 AM

    Svaret er jo på en måte riktig anonymous.Men man kan ikke helgardere seg i quizen.Det blir som å bruke to forskjellige knuter i brattkorttesten og spørre om hvilken som er riktig.Så du vant ikke.Hvilken bulder er det? Erik

    ReplyDelete
  4. Big youth! Jeg bare valgt en av de over, har aldri vært der sjæl...

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:12:00 AM

    Skulle ønske du vant Krimper.Men du er ute.Sorry,men du tapte.Du kan se langt etter premiene.Erik

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:47:00 AM

    Du vant faktisk Krimpern. Riktig svar er big youth. Jeg leste feil og tenkte feil når jeg så svaret ditt. Quizen var ikke taket med siggen i, men buldern med traversen bak på bildet. Strong youth er 7C+ og big youth 7A+. Så det må være derfor jeg tenkte feil. 7C+ er en kulere grad. Bryr meg liksom ikke som buldre som er så lette. Erik

    ReplyDelete
  7. Yess! Hvor kan jeg hente premien? Klarer meg med 2 års abonnement på Aktuell Rapport!

    ReplyDelete
  8. Anonymous5:07:00 AM

    Grattis,du kan ta på en frakk og rappe det på Narvesen.Erik

    ReplyDelete