CR Ishoel før biffen

På: VPG Rune, Dag The Dog og meg selv
Forhold: Høstregn og crispt om hverandre
S&D: Dameprat, hashtaging, og noen ruter på Ishoels Litlhelvetsektor før vi baila til biffen

Brunch på Åss Tållåst med The Dog, mer kaffe på VPG, så Norges koseligste crag der alle ruter føles like vanskelige og der jeg blir pumpa på 5+ samme om jeg er i 8a+ form eller ikke men nok om det. Da økten var over fikk jeg over meg at jeg skulle Deep Water Soloere en 6- jeg ikke husker navnet på. Og der fikk jeg levd ut klatredrømmen på femten meter gullklippe. Føkk så glad jeg er for å ha klatringen i livet mitt når jeg føler for det. Foto: Dag The Dog

5 comments:

  1. Anonymous1:38:00 AM

    Dæven!

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:04:00 AM

    Funky!

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:41:00 AM

    Vilken biff skulle du sätta tänderna i?!

    ReplyDelete
  4. Anonymous5:16:00 AM

    Skjeggbiffen?

    ReplyDelete