ALLE DISSE DAGENE SOM KOM OG GIKK, IKKE VISSTE JEG AT DET VAR SELVE LIVET.

CR Fredag 28 November - Søndag 30 November. På: Erik (meg selv), klatrevenner, hjemme, iphone kamera, jobben, bussen. S&D: Hviledager, ingen klatring (bittelitt innendørs klatring. Og henging på beastmakern hjemme helt til den begynte å knake og raste ned fra veggen, trodde det var nok og fuge den fast). Sånn ellers: Vanlig samfunnsborger. Gjorde ingen ting for historiebøkene og selvrealiseringen på 8a.nu. Ukas lærepenge: Ingen sted å henge beastmakern i leiligheten. De siste dagers gode gjerning: Var høflig i kassa på Bunnpris, blir alltid så veldig inneslutta og stille når jeg betaler, er en skummel og tverr person i butikkkassene. Tenkte over hvor lite hyggelig det er. Så jeg smilte og sa hei, og betalte med glede og tok av min hatt. Ingen kvittering, takk.

5 comments:

  1. Anonymous12:09:00 AM

    hahaha månedens cr. på tide å kjøpe zalo?

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:55:00 AM

    Enig.På tide å kjøpe zalo.Hilsen Erik

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:50:00 PM

    Hei Rune,ses på Oppdal i vinter! Hilsen Erik

    ReplyDelete
  4. Ja helt klart. Jeg sliter fortsatt med å gå den røde bulderen.

    ReplyDelete