CR Harbak 16.11.2014

På: Jo Arve, Svenskebuldrern, meg selv, Loebax, kamphunden og mange andre buldrenerder
Forhold: Vind som ble kastet ned fra fjellet
S&D: Ingen ting etter oppvarming for min egen del. Men jeg var på julemarked etterpå og kjøpte en puff.

#4runner #harbak

Jøss driver dere med sånn derre opp-ned-klatring!

Gi meg skoa dine.

He he.
Bortoverklatring.

Ka pæw sjekk karatesparket mitt.

Sunnmøringen på skyggesiden.


Tick.

Grynt.

Feng shui eller no sånn.

Undercling.

Fint.


8 comments:

  1. Anonymous11:30:00 AM

    Dette er den beste CR-en jeg har lest i dag.

    ReplyDelete
  2. Flott! Skal puffen brukes for å gjøre sitstartene lettere?

    ReplyDelete
  3. Fekk jo arve gått prosjektet sitt?

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:15:00 AM

    Oneliner: fekk jo arve prosjektet ditt

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:39:00 PM

    Fekk jo arve formuen din?

    ReplyDelete
  6. Va?! Har du vart på Bengans nyss?

    ReplyDelete